ABB mobile istifadəçilərinin və tətbiqdə qeydiyyatdan keçənlərin sayı açıqlanıb

ABB mobile istifadəçilərinin sayı yarım milyon aktiv istifadəçini (521 000) ötüb və bu göstərici bizi hədəfimizə yaxınlaşdırır. Bundan əlavə, 1 milyona yaxın insan tətbiqdə qeydiyyatdan keçmişdir.
Marja.az xəbər verir ki, bu, ABB 2022-ci il üzrə Dayanıqlı İnkişaf Hesabatında bildirilir.
Aşağıda tətbiqin istifadəçi dinamikası əks olunub:
31.12.2020
Aktiv ABB mobile istifadəçiləri: 81 min
Yeni qeydiyyatdan keçmiş ABB mobile istifadəçiləri: 236 min
31.12.2021
Aktiv ABB mobile istifadəçiləri: 367 min
Yeni qeydiyyatdan keçmiş ABB mobile istifadəçiləri: 548 min
31.12.2022
Aktiv ABB mobile istifadəçiləri: 521 min
Yeni qeydiyyatdan keçmiş ABB mobile istifadəçiləri: 448 min
Hesabatda qeyd edilib ki, 2022-ci il bütün ABB miqyasında transformasiya ili kimi yadda qalıb.
Tansformasiya nəticəsində ABB nağdsız əməliyyatların 30%-ni, istehlak kreditlərinin alınmasının 18%-ni rəqəmsal müstəviyə keçirib.
Ötən dövr ərzində ABB mobile tətbiqimizdə əlavə təkmilləşdirmələrə böyük sərmayələr yatırıb:
"Bütün təkmilləşdirmə təşəbbüsləri ABB-nin öz peşəkar daxili komandaları tərəfindən müstəqil şəkildə həyata keçirilib. ABB mobileın idarə edilməsində üçüncü tərəflərdən asılılığın aradan qaldırılması daha effektiv nəzarətə və yaranan problemlərin çevik şəkildə aradan qaldırılmasına imkan verir. Bu təcrübə Agile yanaşmanın ABB üçün effektiv və müştəriyönümlü olduğunu sübuta yetirir.
Davamlı təkmilləşdirmə işlərini və müştəri məmnuniyyətini təmin etməkdən ötrü biz müntəzəm olaraq ABB mobile istifadəçiləri arasında keçirilən qısa sorğular vasitəsilə müştəri rəylərini toplayırıq. Həm Android, həm iOS istifadəçiləri üçün uyğun rəqəmsal bankçılıq həlli olan ABB mobile tətbiqi müştərilərə hesablarının müntəzəm şəkildə idarə edilməsi, köçürmələr, ödənişlər, müxtəlif kredit, kart, sığorta məhsullarının əldə olunması, investisiya fəaliyyəti və s. imkanlar yaradır".
Qeyd edilib ki, ABB-nin 2023-2025-ci illər üzrə İnkişaf Strategiyası rəqəmsallaşmanın sürətləndirilməsinə, müştəriyönümlülüyün artırılmasına, yeni imkanların dəyərləndirilməsinə, təşkilat daxilində innovasiyaların təşviqinə, qabaqcıl analitika və datadan geniş istifadəyə yönəlib.
Hesabatla buradan tanış ola bilərsiniz
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 2 həftə sonra
-
29 d. əvvəl
“PAŞA Bank” nüfuzlu “İNMerge” innovasiya sammitinin platin sponsorudur
-
- 32 d. əvvəl
- 35 d. əvvəl
- 58 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
AFB Bank tibb işçiləri üçün nağd pul krediti üzrə xüsusi kampaniya təqdim edir
-
1 saat əvvəl
Unicapital rəhbərliyi AmCham-ın təşkil etdiyi forumda çıxış etdi
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Oktyabrın 1-dən muzdlu işlə bağlı vahid bəyannamə şəxsi kabinetdən təqdim olunacaq
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Ödənişsiz İnvestisiya Seminarı

Sentyabrın 27-də gözlənilən hava şəraiti

Bank əmlakın qiymətləndirməsi üzrə tender elan edib

Əməkhaqqı və təqaüd kartlarında bonuslar dövrü başlayır

Metropoliten sədrinə 4-cü müşavir təyin edilib

BMW ABŞ-da 196 minə yaxın avtomobili geri çağıracaq
Ən çox oxunanlar

Qanunsuz balıq ovu faktları aşkarlanıb - 9198 manat zərər

Milli Depozit Mərkəzi ilə Clearstream arasında əməkdaşlıq imkanları müzakirə edilib

“PAŞA Holding”in iştiraki ilə “Kibertəhlükəsizlikdə qadınlar: Karyera və təhsil” tədbiri keçirilib

Siniflər üzrə sığorta haqları və sığorta ödənişləri - SİYAHI

Qlobal bazarlarda son vəziyyət - GÜNƏ BAXIŞ

Sığorta şirkətləri 8 ayda 1 milyard manatdan çox haqq yığıblar

Daha 2 şirkət Xankəndidə cari təmir işləri üzrə sifariş aldı - 1,6 MİLYON MANATLIQ MÜQAVİLƏLƏR
