Coca-Cola ilə “Əsl Möcüzə”ni kəşf et!

Dünyanın ən sevilən içki brendi olan Coca-Cola “Əsl Möcüzə” adlı yeni marketinq konsepsiyasını təqdim edib. Hər zaman istehlakçıları xoşbəxtliyə, pozitiv və nikbin təəssüratlara yönəldən Coca-Cola bu dəfə özünün yeni 3D loqosunu təqdim edərək hər kəsi gündəlik həyatda “Əsl Möcüzə” anlarını kəşf etməyə çağırır.
Oktyabr 2021-ci ildə təqdim olunan Coca-Cola şirkətinin yeni qlobal fəlsəfəsi “Əsl Möcüzə” adlanır. Bu fəlsəfə özündə insanların hər gün qarşılaşdığı, lakin heç də hər zaman fərqində olmadığı gündəlik hadisələrdə gizlənən sehrli anları ehtiva edir. Belə ki, Coca-Colanın yeni fəlsəfəsi özünü brendin bütün məhsullarını və reklam materiallarını əhatə edəcək. “Qucaqlaşma” adlanan loqotipi isə Coca-Cola sevənləri gündəlik həyatda rastlaşdığımız müsbət və xoşbəxt anları hiss edib dəyərləndirməyə və həmrəy olmağa çağırır.
Coca-Cola inanır ki, hər bir kəsin daxilində və həyatında “Əsl Möcüzə” var. Yeni fəlsəfə “Əsl Möcüzə”ni həyatın özündə, insanların əməlləri və hisslərində, ifadə etdiyi emosiyalarda görməyə çağırır. Bu mənada Coca-Colanın yeni fəlsəfəsinin pandemiya dövründə yaranması təsadüfi deyil. Gerçək və virtual dünyada insanları birləşdirən anların çox olduğunu əsas gətirən brend hər kəsi insani dəyərlər ətrafında birləşməyin vacib olduğunu vurğulayır.
Coca-Cola insanları bu fəlsəfə ilə tanış etmək məqsədilə “Bir-birimizə bir Coca-Cola qədər yaxınıq” adlı reklam çarxını da təqdim edib.
Coca-Cola şirkətinin marketinq üzrə vitse-prezidenti Manolo Arroyonun sözlərinə görə, “Coca-Cola özlüyündə ziddiyyətlərdən ibarət bir brenddir - təvazökar, lakin məşhur; əsl, lakin sirli; real, amma sehrli”.
“Əsl Möcüzə” fəlsəfəsinə görə adi və fərqli, sadə və əlamətdar anlar dünyaya xüsusi rəng qatır. Eyni zamanda, “Əsl Möcüzə” Coca-Colanın əsas mahiyyəti olan unikal və əsrarəngiz dadını əks etdirir.
“Əsl Möcüzə”nin köməyi ilə müştərilərimizə unikal, hər kəsdə öz əksini tapacaq təcrübə yaşadaraq onlarla xüsusi ünsiyyət qurmaq istəyirik” - Arroyo bildirib.
Azərbaycanda loqotip dəyişikliklərini artıq brendin sosial şəbəkələrindəki səhifələrində, habelə küçə reklamlarında görmək mümkündür.
Bildirək ki, “Əsl Möcüzə” bununla bitmir. Azərbaycan vətəndaşları həm virtual məkanda, həm də paytaxt Bakı və digər iri şəhərlərin küçələrində müxtəlif yaş, əqidə və dəyərləri təmsil edən insanları birləşdirəcək sehrli hadisələrin şahidi olacaqlar.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 12 saat sonra
- 1 saat əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
1 saat əvvəl
Azərbaycanda "MAN" elektrik avtobuslarının yığılmasına 2026-cı ildə başlanacaq
-
2 saat əvvəl
Əlaçılar və onların müəllimləri Azərbaycan şirkətindən hədiyyələr qazanacaqlar
- 3 saat əvvəl
- 4 saat əvvəl
- 4 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
Azərbaycan Zərgərlər Assosiasiyası: "Qızılın bir unsiyası 4 000 dollara qədər bahalaşa bilər"
-
4 saat əvvəl
Vergi Xidməti əmək haqqına vergi güzəştlərinin bitməsi ilə bağlı məsələyə münasibət bildirib
-
5 saat əvvəl
“SmartYurd” adlı rəqəmsal yataqxana idarəetmə sistemi yaradılıb
-
5 saat əvvəl
Azərbaycan şirkəti dünyanın tanınmış brendinin məhsullarını istehsal edəcək - MÜQAVİLƏ İMZALANIB
Son Xəbərlər

Epoint və DataPay-dən yenilik - Tam rəqəmsal kassa sifarişi

38,5 milyon manat Lənkəranın kanalizasiyası üçün getdi

Azərbaycan Zərgərlər Assosiasiyası: "Qızılın bir unsiyası 4 000 dollara qədər bahalaşa bilər"

Vergi Xidməti əmək haqqına vergi güzəştlərinin bitməsi ilə bağlı məsələyə münasibət bildirib
Ən çox oxunanlar

“SmartYurd” adlı rəqəmsal yataqxana idarəetmə sistemi yaradılıb

Azərbaycan şirkəti dünyanın tanınmış brendinin məhsullarını istehsal edəcək - MÜQAVİLƏ İMZALANIB

Aeroportda yeni taksi qiymətləri ilə bağlı aidiyyəti qurumlara müraciət ünvanlanacaq

Sentyabrın 25-də gözlənilən hava şəraiti

Avropa bankı Azərbaycanda ilk istiqraz buraxılışına hazırlaşır
