Azərbaycan şərabları ilk dəfə Çinin ən nüfuzlu alkoqollu içkilər sərgisində

Azərbaycan şərabları Çində alkoqollu içkilər sahəsində ən nüfuzlu beynəlxalq sərgi hesab edilən Çin (Çendu) qida və içkilər sərgisində (CFDF) nümayiş etdirilir.
İqtisadiyyat Nazirliyinin dəstəyi, AZPROMO və Azərbaycanın Çindəki ticarət nümayəndəliyinin birgə təşkilatçılığı ilə ölkəmizin 13 aparıcı şirkətinin şərab və digər alkoqollu içkiləri “Made in Azerbaijan” vahid ölkə stendində təqdim olunur. Sərgi çərçivəsində Azərbaycanın rəqabətqabiliyyətli məhsullarının ixracının artırılmasına dair müzakirələr aparılır, potensial müştərilərlə görüşlər keçirilir.
Çendu sərgisi Çində ən uzun tarixə malik, ən böyük və ən nüfuzlu alkoqollu içkilər üzrə beynəlxalq tədbir hesab olunur. Sərgi şərab istehsalçıları, idxalçıları və distribüterləri üçün səmərəli ticarət platforması olmaqla, xüsusən xarici məhsulların Çində tanıdılması və satışının təşviqi üçün xüsusi əhəmiyyət daşıyır. Çin qida və içkilər sahəsində peşəkar sərgi olan CFDF 1955-ci ildən bəri ildə 2 dəfə (yaz və payız) keçirilir. Ümumi ekspozisiya sahəsi 100 min kvadratmetr olan və 3 min şirkətin məhsulunun nümayiş olunduğu budəfəki sərgini təxminən 150 min peşəkar alıcının ziyarət edəcəyi gözlənilir.
Azərbaycanın Çindəki ticarət nümayəndəsi Teymur Nadiroğlu bildirib ki, “Made in Azerbaijan” brendi ilə istehsal olunan məhsulların Çinə ixracının genişləndirilməsi məqsədilə genişmiqyaslı tədbirlər həyata keçirilir. Bura Çinin müxtəlif şəhərlərində Azərbaycanın ticarət evlərinin açılması, Çində təşkil olunan sərgilərdə iştirak, Çinin marketlər şəbəkəsində Azərbaycan məhsullarının satışının təşkili daxildir.
Ticarət nümayəndəsi deyib: “Çində təşkil olunan nüfuzlu sərgilərə mütəmadi iştirak Azərbaycan məhsullarının Çin bazarında təşviq mexanizmində vacib rol oynayır. Keçən il Çində 4 sərgidə Azərbaycan vahid ölkə stendi ilə iştirak edib. Bir çox ölkələr pandemiyanın iqtisadi fəaliyyətlərdə yaratdığı çətinliklər səbəbindən həmin sərgilərdə iştirakdan imtina etmişdilər. Biz isə əksinə, iştirakımızla heç bir çətinliyə baxmayaraq, Azərbaycan şirkətlərinin öz öhdəliklərini yerinə yetirməyə hazır olduğunu və Çin bazarında maraqlı olduğunu göstərdik”.
T.Nadiroğu əlavə edib ki, il ərzində Azərbaycan daha bir neçə nüfuzlu sərgidə iştirak etməyi planlaşdırıb. Ticarət nümayəndəliyi ticarətin təşviqi, məhsullarımızın tanıdılması, satış kanallarının genişləndirilməsi, yeni tərəfdaşların tapılması və bazarın araşdırılması istiqamətində fəaliyyətini genişləndirir. Nümayəndəlik, həmçinin investisiyaların cəlb edilməsində, şirkətlərimizin Çində hüquq və mənafelərinin qorunmasında, ümumi olaraq iqtisadi əlaqələrin genişlənməsində fəal iştirak edir.
Azərtac
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 9 saat əvvəl
- 10 saat əvvəl
-
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
“PAŞA Bank” qadın liderliyini təşviq edən “Women in Formula One” tədbirinin sponsorudur
-
13 saat əvvəl
Avqustda Azərbaycandan pomidor ixracı demək olar ki, dayanıb
- 13 saat əvvəl
- 13 saat əvvəl
- 23 saat əvvəl
-
1 gün əvvəl
Fitch ABB-nin reytinq proqnozunu yenə Pozitiv qiymətləndirdi
-
1 gün əvvəl
"Bank Respublika"nın dəstəyi ilə Naxçıvanda “Sahibkar çətiri” layihəsinə start verilib
-
1 gün əvvəl
Azərbaycanda məsafə əsaslı avtomobil nəqliyyatı xidməti tətbiq ediləcək
Son Xəbərlər

İqtisadi təhlükəsizliyə qarşı təxribat və xüsusilə külli miqdarda mənimsəmə əməllərində ittiham olunur

Ruanda Prezidentinin rəsmi qarşılanma mərasimi olub

Sentyabrın 21-də gözlənilən hava şəraiti

Ərdoğan və Tramp 25 sentyabrda Ağ Evdə görüşəcək

Azərbaycanda Dövlət Suverenliyi Günüdür

Fitch ABB-nin reytinq proqnozunu yenə Pozitiv qiymətləndirdi
Ən çox oxunanlar

"Bank Respublika"nın dəstəyi ilə Naxçıvanda “Sahibkar çətiri” layihəsinə start verilib

Bakıda ödənişli hərəkət zonaları yaradılacaq

"İctimai nəqliyyat" Məqsədli Büdcə Fondu yaradılıb
