E-ticarəti iflic edən əngəllər: Bezib Gürcüstana gedirlər...

Banklardakı infrastrukturun zəif inkişaf etməsi və çatdırılmadakı alternativsizlik e-Ticarətin inkişafına ciddi problemlər yaradır.
Biznesin İnkişafı üzrə mütəxəssis Nicat Manafov “Marja”ya bildirib ki, ölkəmizin E-Ticarət ekosistemində təşəbbüskarların qarşılaşdığı əsas 3 əngəl var.
1.Kart Prosessinq şirkətləri: E-Ticarətdə müştərinin kartından ödəməni çəkib, sahibkara çatdırmağa məsul olan prossesinq şirkətləri təssüflər olsun ki, ölkəmizdə çox azdır və rəqabət yoxdur. Aydın məsələdir ki, rəqabət olmadığı üçün çox ləng inkişaf gedir. E-Ticarət qurub, xarici müştərilərə xidmət vermək istəsən, yerli prossesinq şirkətlərinin çox məntiqsiz proseduraları ilə qarşı-qarşıya qalırsınız. Onların bir çoxusu xarici kartlarla ödəməni yerli dibli açmır, açanlar isə müxtəlif limitlərlə və texniki xətalarla e-ticarət biznesini iflic vəziyyətə salır. “Paypal”, “Stripe” və ya digər qlobal ödəmə prossesinq şirkətləri Azərbaycanda olmadığı üçün təşəbbüskarlar bezib qonşu Gürcüstan və ya Rusiyada özlərinə şirkət qurub, ödəmələri xaricdən qəbul edirlər. Bu da ölkəmizin iqtisadiyyatına ciddi zərər verməklə bərabər, kölgə iqtisadiyyatına və vergidən yayınma hallarının artmasına gətirib çıxarır. Burada günah təşəbbüskarlarda yox, qoşulmaq üçün 3 min, 5 min istəyən və 1 aya internet mağazanı öz nasaz sistemlərinə qoşan ödəmə prosessinq şirkətlərindədir. Hələ aldıqları faizləri demirəm. Prosessinq faizi , üstəlik bankdan pulu nağdlaşdırma ortalama sahibkara minimum 4-5% miqdarında itkiyə gətirir!
2.Çatdırılma: İl 2017, regionlara çatdırılmanı bir tərəfə qoyaq, Bakı daxili normal qiymətlərə, canlı rejimdə izlənməsi mümkün olan çatdırılma xidməti mümkün deyil. Kuryer şirkətləri ancaq “dokument” daşımaqla məşğuldur. Təşəbbüskarlar məcbur olurlar öz çatdırılma sistemini qursunlar. Bu da əlavə pul, resurs, yeni layihə deməkdir. Niyə ölkəmizdə Türkiyədəki kimi tam avtomatlaşdırılmış çatdırılma şirkətləri yoxdur? Niyə biz çatdırılmanı taksi şirkətlərinə havalə etməliyik?! Niyə 5AZN-lik məhsula görə 10 KM üçün əlavə 5AZN ödəməliyik?! Bax belə çoxlu niyələr e-ticarəti iflicə salır. Digər şəhərlərə çatdırılmaq üçün “Azərpoçt”dan başqa alternativimiz təəssüf ki, yoxdur. “Azərpoçt”un Bakı ətrafı çatdırılma qiymətləri həm çox bahadır, həm də ciddi infrastruktur və professionalıq çatışmamazlığı var. Ciddi e-ticarət şirkətləri öz məhsullarını çatdırlmağı onlara əmanət etməsi imkansız görünür. Necə olacaq bu çatdırılma?
3.Kredit sistemləri: Bu təkcə e-ticarətdə yox bütün biznes ekosistemindəki təməl problemdir. Təşəbbüskarlar öz layihəsini inkişaf etdirmək üçün Bankdan çox ağır faizlərlə kredit alırlar, hətta bir çoxuna kredit belə verilmir. Digər tərəfdə isə alıcıya məhsulu internet üzərindən kreditlə satmaq istəsən, qanunvericilik imkan vermir. Müştəri banka yaxınlaşıb o şablon sənədləri doldurmalıdır ki, daha sonra cavab deyiləcək. Bütün məlumatların elektron hökümətdə olduğu halda vətəndaşı banka çağırmaq və ondan mənasız forumları doldurtmaq nə qədər məntiqlidir. Bu prosesin özünün belə ölkəmizdə əllə yoxlanılması 2017-ci il üçün çox ağır haldır. Xarici internet mağazalarında kredit rəsmiləşəndən sonra 1 saniyə kifayət edir ki, sistem istehlakçıya kredit cavabını göstərsin. Krediti istehlakçının qapısında məhsulu çatdıranda rəsmiləşdirirlər.
Həqiqətən çox çətindir bunları etmək? Yoxsa hələ də köhnə və çürümüş bank, maliyyə, çatdırılma sistemi ilə e-ticarətin inkişafını yavaşlatmağa davam edəcəyik?! Mövzunun davamında distübutorlarının qeyri peşəkar (müəyyən olmayan stok, kataloqsuz və s.) işləmə prinsipindən bəhs edəcəm.
“Marja.az” üçün Nicat Manafov
Biznesin İnkişafı üzrə mütəxəssis
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 2 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
“PAŞA Bank” qadın liderliyini təşviq edən “Women in Formula One” tədbirinin sponsorudur
-
6 saat əvvəl
Avqustda Azərbaycandan pomidor ixracı demək olar ki, dayanıb
- 6 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
- 16 saat əvvəl
-
20 saat əvvəl
Fitch ABB-nin reytinq proqnozunu yenə Pozitiv qiymətləndirdi
-
21 saat əvvəl
"Bank Respublika"nın dəstəyi ilə Naxçıvanda “Sahibkar çətiri” layihəsinə start verilib
-
22 saat əvvəl
Azərbaycanda məsafə əsaslı avtomobil nəqliyyatı xidməti tətbiq ediləcək
Son Xəbərlər

İqtisadi təhlükəsizliyə qarşı təxribat və xüsusilə külli miqdarda mənimsəmə əməllərində ittiham olunur

Ruanda Prezidentinin rəsmi qarşılanma mərasimi olub

Sentyabrın 21-də gözlənilən hava şəraiti

Ərdoğan və Tramp 25 sentyabrda Ağ Evdə görüşəcək

Azərbaycanda Dövlət Suverenliyi Günüdür

Fitch ABB-nin reytinq proqnozunu yenə Pozitiv qiymətləndirdi
Ən çox oxunanlar

"Bank Respublika"nın dəstəyi ilə Naxçıvanda “Sahibkar çətiri” layihəsinə start verilib

Bakıda ödənişli hərəkət zonaları yaradılacaq

"İctimai nəqliyyat" Məqsədli Büdcə Fondu yaradılıb
