"Vəziyyət uçuruma doğru gedir, şirkətlər pis vəziyyətə salınıb"

“Marcom” Marketinq və Kommunikasiya şirkətinin icraçı direktoru Ceyhun Fərzəliyev bu ilin yanvar ayında istifadəyə verdikləri Marketinq Audit xidmətinin 3 aylıq nəticələrini açıqlayıb.
“Bu xidmət növünü yaratmaqda məqsəd bazarın sağlamlaşdırılmasına təkan vermək idi. Biz son zamanlar bazarda fəaliyyəti tənzimlənməyən bir çox agentliklərin və frilans olaraq çalışan fiziki şəxslərin şirkətlərə vurduqları maddi və mənəvi zərəri diqqətə alaraq belə bir marketinq aləti yaratmağı qərara aldıq. Təbii ki, bu marketinq aləti bu istiqamətdə fəaliyyət göstərən bir çox agentlik və frilanslar tərəfindən müsbət addım kimi qarşılanmadı. Xidmətin məqsədini tam anlamayan bəzi bazar iştirakçıları məsələyə müxtəlif don geyindirməyə çalışdılar. Lakin onlar anlamalıdırlar ki, biz hamımız bu bazarı qorumasaq, növbəti illərdə inkişaf etmək istəyən kiçik və orta şirkətlərin yerli marketinq və kommunikasiya şirkətlərinə olan etibarı azalacaq”,- Ceyhun Fərzəliyev "Marja"ya bildirib.
Şirkətin icraçı direktoru şirkətlərin üzləşdiyi çətinliklərə toxunaraq qeyd edib ki, “hazırda vəziyyət uçuruma doğru gedir. Xidmət istifadəyə verildiyi gündən 3 ay ərzində 20-dən çox şirkət bu xidmətlə bağlı müraciət edib. Müraciətlər əsasən veb sayt, SEO optimizasiya, rəqəmsal marketinq xidmətləri üzrə olmuşdur. Məxfilik müqaviləsi əsasında tərəfimizdən aparılan marketinq auditin nəticələrinə baxdıqda şirkətləri həm maddi, həm də imic baxımından çox pis vəziyyətə salındığının şahidi oluruq. Burada əsas problem sifarişçi və icraçı tərəfin görülən iş haqqında kifayət qədər məlumatlı olmaması, o cümlədən, bir çox şirkətlərin marketinq büdcəsinin limitli olması səbəbindən “ucuz və keyfiyyətli” şüarı fəaliyyət göstərən şirkətlərə müraciət etməsidir. Bu istiqamətdə fəaliyyət göstərən agentliklər və frilanslar məsələnin maddi tərəfinə fokuslandığı kimi işin keyfiyyətinə və imicinə də fokus olmalıdır. Əks halda reanimasiyaya düşən şirkətləri, yenidən palataya köçürmək çətin olacaq”.
TƏK ŞƏXSİYYƏT VƏSİQƏSİLƏ 15 DƏQİQƏYƏ KREDİT!
Qeyd edək ki, “Maarifləndir ki, müştəri qazanasan” şüarı altında fəaliyyət göstərən "Marcom" Marketinq və Kommunikasiya şirkəti aprel ayı ərzində bazar iştirakçılarının maarifləndirilməsi istiqamətində daha bir xidməti istifadəyə verməyi planlaşdırır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
-
1 gün sonra
Epoint və DataPay-dən yenilik - Tam rəqəmsal kassa sifarişi —
-
2 saat əvvəl
Son 2 gündə Bakıda imzalanmış sənədlər üzrə məbləğlər açıqlandı
-
-
2 saat əvvəl
Bank of Baku istiqrazları yüskək tələbatla satıldı - 99%-i fiziki şəxslər olan 601 investor!
-
2 saat əvvəl
"Sea Breeze Health Valley" layihəsilə ölkəmizin səhiyyə sisteminin modernləşəcəyi bildirilib
- 2 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
"Bu il 71 min unsiyadan bir qədər çox qızıl hasil etməyi planlaşdırırıq "
-
5 saat əvvəl
"Bank of Baku"nun istiqrazlarına 601 investordan 682 sifariş - BANK 20 MİLYON MANATI CƏLB EDƏ BİLDİ
Son Xəbərlər

Epoint və DataPay-dən yenilik - Tam rəqəmsal kassa sifarişi —

Son 2 gündə Bakıda imzalanmış sənədlər üzrə məbləğlər açıqlandı

Azərbaycan şirkəti Türkiyə şirkətilə müqavilə imzalayıb - Modulyar Panel Sistemlərinin quraşdırılacaq

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

Azərbaycanın Milli Depozit Mərkəzi ilə Qazaxıstanın Mərkəzi Depozitarı arasında müxbir əlaqələr yaradılıb
Ən çox oxunanlar

"Bank of Baku"nun istiqrazlarına 601 investordan 682 sifariş - BANK 20 MİLYON MANATI CƏLB EDƏ BİLDİ

Azərbaycan və Qətər Sərmayə Fondu birgə layihələri müzakirə edib

“Iteca Caspian” və “Caspian Event Organisers” şirkətləri "PAŞA Bank" ilə strateji tərəfdaşlığı elan ediblər

SOCAR İtaliyada 4500 yanacaqdoldurma məntəqəsi olan şəbəkəni aldı

"Ələtdə istifadəyə veriləcək yeni yük hava limanı Azərbaycanı Avrasiyada əsas logistika mərkəzlərindən birinə çevirəcək"

Spirtin və alkoqollu içkilərin istehsalı, idxal və satışına dövlət nəzarəti bu quruma da tapşırıldı
