Biri 100 milyard dollar, digəri bir neçə dollar qazanır - Youtube kapitalizmi

Onlayn video platforması Youtube-un arxasındakı Google, reklamdan ildə təxminən 100 milyard dollar qazanır. Çəkib yüklədiyi videosu on min dəfələrlə izlənsə belə, videonu yükləyənlər sadəcə bir neçə dollar qazana bilirlər.
Dünyanın ən böyük onlayn video platforması Youtube-ın ABŞ-dakı ofisinə təşkil etdiyi silahlı hücumda intihar edən azərbaycanlı Nasim Aghdam, Google-ın onlayn reklam "piroqundan" pay almağa çalışan "Youtuberlərin" qarşı-qarşıya qaldığı qaranlıq bir üzü nümayiş etdirdi.
"Marja" xəbər verir ki, dünya miqyasında 1 milyarddan artıq istifadəçisi olan Youtube, Google-ın 2017-də 110 milyard dolları aşan gəlirlərində də əhəmiyyətli bir paya malikdir.
Google-ın bu onlayn video izləmə platforması yalnız reklam verənlərin deyil, bu platformaya video yükləyən məzmun istehsalçılarının da əhəmiyyətli bir gəlir qapısıdır.
İş hər nə qədər "Pişik videosu çək, Youtube-a yüklə və pul qazan" kimi sadə şəkildə dəyərləndirilsə də, əslində bu platforma vasitəsilə mütəmadi gəlir əldə etmək üçün Google və Youtube-un tez-tez dəyişən axtarış nəticələri və təklif olunan videoları necə göstərdiyini müəyyən edən alqoritmlərini təhlil etmək lazımdır.
100 min dəfə izlənən bir videonun, bu videonu yükləyənə qazandıracağı məbləğ 100-dən çox meyara görə dəyişir. Üstəlik, Youtube üzərindən əldə ediləcək gəlir, kanalın yerləşdiyi ölkə və dilə görə də dəyişir. Məsələn, 1000 dəfə göstərməyə görə gəlir, ABŞ-da orta hesabla 5-6 dollara çatarkən, aparılan təhlillərə əsasən inkişaf etməkdə olan ölkələrdə isə bu məbləğ təxminən 1 dollar təşkil edir. Vəziyyət belə olunca da çox "Youtuber" də məyus olur.
Bu dramın ən son nümunəsi olan Nasim Aghdam da internet saytında Youtube-ın gəlir paylama siyasətlərini, "300 min dəfə göstərmənin gəliri 0.10 dollar?" sözləri ilə tənqid etmişdi.
Youtube-un baş qərargahına hücum təşkil edən Nasim Aghdam, "kanalındakı videoların filtirlənməsinə" görə gəlirinin və populyarlığının azaldığını bildirmişdir. O videolarında buna görə Youtube-ı günahlandırıb.
Aghdamın veb saytında yer alan videolarında, Youtube istifadəçilərinin reklam gəlirlərindən bəhrələnməsini təmin edən sistemi 20 Fevralda dəyişdirməsi və mindən az davamçısı olan kanallardan reklam ödəmələrini dayandırması tənqid edilir.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 2 həftə sonra
- 8 d. əvvəl
-
- 49 d. əvvəl
- 10 saat əvvəl
-
17 saat əvvəl
"ZirvədəSən" təcrübə proqramı başa çatıb - 21 iştirakçı “PAŞA Bank” ailəsinin üzvü olub
-
17 saat əvvəl
Azərbaycan “NVIDIA” və “Microsoft”a yatırımlar kəskin artırıb
- 17 saat əvvəl
-
18 saat əvvəl
Qeyri-sabit hava şəraiti ilə əlaqədar olaraq Aqrar Sığorta Fonduna müraciətlər kəskin artıb
- 18 saat əvvəl
-
19 saat əvvəl
Expressbank sahibkarlar üçün “Maliyyə savadlığı” təlimi keçirib
-
19 saat əvvəl
Naxçıvan Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyində nöqsanlar aşkarlanıb
Son Xəbərlər

Ödənişsiz İnvestisiya Seminarı

Azərbaycan neftinin son qiyməti

AzMDF-in anbarı yanır

Azərbaycanda Anım Günüdür

Azərbaycan “NVIDIA” və “Microsoft”a yatırımlar kəskin artırıb

Qeyri-sabit hava şəraiti ilə əlaqədar olaraq Aqrar Sığorta Fonduna müraciətlər kəskin artıb

Expressbank sahibkarlar üçün “Maliyyə savadlığı” təlimi keçirib
Ən çox oxunanlar

Naxçıvan Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyində nöqsanlar aşkarlanıb

IM Motors LS6 EREV – 1500 + km yürüş məsafəsi ilə gələcəyin avtomobili Bakıya gətirilir

Sentyabrın 27-də gözlənilən hava şəraiti

Bank əmlakın qiymətləndirməsi üzrə tender elan edib

Unicapital rəhbərliyi AmCham-ın təşkil etdiyi forumda çıxış etdi
