Satınalmalar və korporativ satış menecerləri tələb olunur
Ofis və dəftərxana ləvazimatlarının idxalı və satışı ilə məşğul olan “Ofisait” şirkətlər qrupu aşağıdakı vəzifələr üzrə vakansiyalar elan edib.
1.Satınalmalar üzrə menecer
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Şirkətin fəaliyyəti üçün zəruri olan mal və materialların, avadanlıqların alınması ilə bağlı danışıqların keçirilməsində iştirak edir;
• Məhsulun alınması üçün təkliflərin hazırlanması və rəhbərliyə çatdırılmasını təşkil edir;
• Tədarükçülərlə qiymət danışıqları aparır;
• Sifarişlərin həyata keçirilməsinə və məhsulun vaxtında çatdırılmasına nəzarət edir;
• Sifariş olunmuş və əldə edilmiş məhsullarla bağlı sənədlərin qorunmasını və məlumatların bazaya daxil edilməsini təmin edir;
• Təchizata aid olan hesabatların hazırlanması və daxili sənəd dövriyyəsinin təşkilini təmin edir;
• Görülən işlərin hesabatını hazırlayır və təhlil edir;
Namizədə dair tələblər:
• Ali təhsil;
• Sahə üzrə biliklər;
• Məlumatların təhlil edilməsi və müvafiq qərarların alınması;
• Məsuliyyətlilik, çalışqanlıq və təşkilaçılıq qabiliyyəti;
• Komandada işləmə bacarığı;
• Əmək intizamının yüksək olması;
• Kompyuter bacarıqları: Microsoft Office, (Word, Excel, Outlook.PowerPoint)
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili , İngilis dili – Əla səviyyədə, Rus dili – Əla səviyyədə
-Yaş: 24-38;
Əmək haqqı razılaşma əsasında müəyyən olunacaq.
Müraciət etmək istəyən CV-sini [email protected] emailinə göndərə bilər.
Müraciət üçün son tarix: 22.12.2017
2.Korparativ Satış Meneceri
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
-Bazarın təhlili, araşdırmaların aparılması
-Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması
-Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili
-İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması
-Müştərilərə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması
-Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi
-Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil
- Korporativ mühitlə əlaqədar minimum 3 il iş təcrubəsi;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;
- MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı, ingilis dili orta səviyyədə bilməli
- Ünsiyyətcil, işgüzar, səlist və aydın danışıq qabiliyyətinin olması
- Təqdimat bacarığının olması;
- Sürücülük vəsiqəsi: kateqoriya B;
- Yaş: 24-38;
Əmək haqqı razılaşma əsasında müəyyən olunacaq.
Müraciət etmək istəyən CV-sini [email protected] emailinə göndərə bilər.
Müraciət üçün son tarix: 22.12.2017
Müştərilərin xəbərləri
Babəkdə "Group Motors” satış və servis mərkəzi açıldı - Burada Mazda, Mitsubishi, Ford və Subaru modelləri satılacaq
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 3 həftə sonra
-
3 d. əvvəl
AZAL 20-dən çox beynəlxalq istiqamət üzrə reyslərin tezliyini artırır
-
- 9 d. əvvəl
-
14 d. əvvəl
Azərbaycanın avtomobil şirkəti özünün logistika şirkətini qurur
- 35 d. əvvəl
- 59 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
15 saat əvvəl
ABŞ və Ermənistan “Tramp marşrutu”nun reallaşdırılması üçün birgə işçi qrupu yaradıb
- 16 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Bank 40-cı filialını Göyçayda açdı
Azərbaycanın avtomobil şirkəti özünün logistika şirkətini qurur
Rəsmi məzənnələr açıqlandı
Bakıda IX Beynəlxalq Bankçılıq Forumu keçiriləcək
Fabrik avadanlıqları satışa çıxarılıb
BOKT ləğv edilir, kreditorlarına müraciət edir
İri bank: Türkiyə Lirəsi 2026-cı ildə 30% ucuzlaşacaq - 2027-ci ildə dollar 57 lirə olacaq
5 bankda 9 aylıq mənfəət vergisi ödəmələri 10 milyon manatdan çoxdur











.jpg)













.jpg)
