Milli Marketinq Forumu yekunlaşdı!

Azərbaycanın yeganə rəsmi lotereya təşkilatçısı və qanuni idman mərc oyunları operatoru Azerlotereyanın baş sponsorluğu, 2010-cu ildən Türkiyənin ən gənc və uğurlu tədqiqat şirkətlərindən biri olan “Future Bright İnternational” MMC-nin sponsorluğu, ölkənin sevilən enerji içkilərindən olan “Bizon”, SMG şirkətinin və 2003-cü ildən fəaliyyət göstərən “Başkent” restoran və şirniyyat evi şəbəkəsinin dəstəyi ilə bu il VIII dəfə Milli marketinq Forumunun ikinci günü uğurla başa çatıb.
Tədbir Azərbaycan Dövlət Respublikasının Dövlət Himni ilə başlayıb. Daha sonra Milli Marketinq Forumunun təşkilati komanda üzvü Elvin Cabay və Facemark MMC-nin direktoru Ayşən Allahverənova açılış nitqi ilə çıxış edərək tədbiri açıq elan edib.
Tədbirin ikinci günü “Ziddiyyətlərin debatı”, “Strateji kommunikasiya”, “Riteyl, satış və Ticari marketinq” və “Rəqəmsal Marketinq” panellərinə həsr olunub.
“Ziddiyyətlərin debatı” paneli DJ Fatehin moderatorluğu ilə “Söhbətgah” layihəsinin həmtəsisçiləri Tural Yusifov və Əli Xəyyam, rejissor İlham Qasımovun müzakirələri əsasında keçirilib. Panel zamanı iştirakçıların sualları spikerlər tərəfindən cavablandırılıb.
“Strateji kommunikasiya” paneli “Synergy Partnership” şirkətinin baş direktoru Rüfət Abbasovun moderatorluğu, “Azercell” Korporativ Kommunikasiya şöbəsinin rəhbəri Sona Abbasova və “Paşa Holdinq” Korporativ Kommunikasiya şöbəsinin rəhbəri Aytac Muxtarzadənin çıxışı ilə baş tutub.
Paneldən sonra Future Bright Group şirkətinin təsisçisi Akan Abdula solo çıxışını təqdim edib. Çıxış zamanı “Davranış Deyiştirme Yöntemleri” haqqında məlumat verilib.
“Riteyl, Satış və Ticari Marketinq” paneli “Blue Planet Distribution” şirkətinin marketinq meneceri Nuranə İsgəndərovanın moderatorluğu ilə baş tutub. Paneldə “Veysəloğlu” MMC-nin CRM direktoru Fuad Məmmədov, “Army Group”un İdarə Heyətinin üzvü Kamal Mirzəyev və Azərsun Holdinqin Marketinq direktoru Derya Cantutan spiker qismində çıxış ediblər. Panel zamanı effektiv satış strategiyaları, satış və marketinq arasında olan əlaqələrdən bəhs olunub.
Sonuncu panel “Rəqəmsal Marketinq” mövzusuna həsr olunmuşdur. Panelin moderatorluğunu “ELSEO” MMC-nin təsisçisi Elşən Cəfərov edib. Spiker qismində isə “FCB ArtGroup” şirkətinin rəqəmsal kreativ direktoru Göktug Sarı öz fikirlərini tədbir iştirakçıları ilə bölüşüb. Panel zamanı rəqəmsal marketinqin müasir dünyada əhəmiyyəti vurğulanıb.
Tədbirdə rəsmi hissə hədiyyələrin təqdimolunma mərasimi ilə yekunlaşıb.
Tədbirin sonunda forum iştirakçıları üçün party təşkil olunub.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
-
1 gün sonra
Yeni onlayn sığorta mağazası - Sığorta məhsullarını bir neçə dəqiqəyə əldə et
-
17 saat sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
-
- 1 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Azərbaycan və Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri arasında Birgə Biznes Şurası yaradılıb
- 6 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
Almaniya bankı qızılın daha da bahalaşacağı barədə proqnoz verdi
-
6 saat əvvəl
Microsoft Böyük Britaniyaya 30 milyard dollarlıq sərmayə yatıracaq
- 6 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
“KazMunayGas” Bakı–Tbilisi–Ceyhan kəməri ilə neft ixracını bərpa edib
-
7 saat əvvəl
Bank of Baku istiqrazlarını ALIN, illik 13% GƏLİR QAZANIN, İSTƏDİYİNİZ VAXT SATIN
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

FED faiz qərarını açıqladı

Almaniya bankı qızılın daha da bahalaşacağı barədə proqnoz verdi

“Coca-Cola”nın musiqili yay kampaniyası başa çatıb

Naxçıvanda ilk qadın kooperativi yaradılır
Ən çox oxunanlar

Azərbaycan vətəndaşları yarım ildə xaricdə istirahətə 1 milyard manata yaxın xərcləyiblər

"Bakı Kart"a yeni direktor təyin edilib

Mərkəzi Bank: Bu il xam neftin orta qiymət 13,3 dollar azalıb

Şuşa Zəfər Muzeyinin layihə-smeta sənədlərini 1,1 milyon mnata İtaliya şirkəti hazırlayacaq

1 elektrik avtobusu "BakuBus"a 544 min manata başa gəlib
