Gecə və gündüz gediş haqqı fərqli olacaq
Bir çoxları taksilərdə vahid tarifin tətbiqinin inhisarçılığa və rəqabət mühitinin aradan qalxmasına gətirib çıxaracağı qənaətindədir. Lakin vahid tarifin tətbiqində məqsəd bu sahədə sağlam rəqabət mühitini formalaşdırmaqdır.
Bu sözləri Bakı Nəqliyyat Agentliyinin mətbuat xidmətinin rəhbəri Mais Ağayev deyib. O qeyd edib ki, son vaxtlar taksi xidmətinin inkişaf etdirilməsi, onun şəhərin inkişaf tempinə uyğunlaşdırılması ilə bağlı bir sıra istiqamətlər üzrə addımlar atılır:
“Bizim əsas məqsədlərimizdən biri odur ki, vahid taksi sistemi yaradılsın. Bunlardan biri də taksilərdə vahid qiymətin təmin edilməsi ilə bağlıdır. Məqsədimiz odur ki, bu məbləğ həm sərnişinlər, həm də sürücülər üçün sərfəli olsun. Vahid tarif təyin olunarkən bir sıra nüanslar vardır ki, onları nəzərə alacağıq. Yəni gecə tarifləri ayrı , gündüz tarifləri isə ayrı olacaq. Bundan əlavə şəhərdaxili və şəhərətrafı ərazilər üçün fərqli qiymətlər müəyyənləşdiriləcək. Detallar tam hazırlanıb ictimaiyətə açıqlanmadığı üçün məsələ ilə bağlı bir qədər fərqli fikirlər yaranır. Bir çoxları taksilərdə vahid tarifin tətbiqinin inhisarçılığa və rəqabət mühitinin aradan qalxmasına gətirib çıxaracağı qənaətindədir. Lakin vahid tarifin tətbiqində məqsəd bu sahədə sağlam rəqabət mühitini formalaşdırmaqdır”.
M.Ağayevin sözlərinə görə taksi xidməti ilə bağlı bir sıra tələblər hazırlanıb və təqdim olunub:
“Taksilərdə vahid tarifin tətbiqinə qədər, bir sıra mərhələlər var ki, onlar həyata keçirilməlidir: Taksi xidməti kimi istifadə olunan nəqliyyat vasitələri ilə bağlı tələblər hazırlanıb və hökumətə təqdim olunub. Bununla yanaşı, tələblər arasında minik avtomobili ilə taksi xidməti göstərən sürücülərin fəaliyyəti iıə bağlı məsələlər də yer alıb. Müsbət rəy alındıqdan sonra həmin tələblər ictimaiyyətə açıqlanacaq. Onu da qeyd edim ki, tələblərin icrasıyla vahid taksi sistemi yaradıldıqdan sonra biz Bakı şəhərində normal və müasir taksi xidmətinin fəaliyyətinin şahidi olacağıq”.
O, bir sıra taksi şirkətlərindəki çatışmazlıqlardan da söz açıb:
“Bu gün bir sıra taksi şirkətlərində qiymətlər nisbətən ucuzlaşıb. Qiymətlərin belə olması sərnişinlərə sərf edir. Lakin, 141 “qaynar xətt”inə daxil olan müraciətlərin təhlili onu göstərir ki, qiymətlər ucuz olsa da, göstərilən xidmət və ya nəqliyyat vasitələri sərnişinləri qane etmir. “Qaynar xətt”ə zəng edən şikayətçilər qeyd edir ki, taksi çağıran zaman onlara taksinin 15 dəqiqəyə gələcəyini deyilsə də, yarım saatdan sonra gəlib. Bundan başqa, daxil olan şikayətlərdən biri də, müştəriyə 15-20 dəqiqə gözlədikdən sonra boş nəqlliyyat vasitəsinin olmadığı barədə məlumat verilməsidir”.
M.Ağayev qeyd edir ki, bəzən göndərilən nəqliyyat vasitələri nasaz olur, sürücü gediləcək ünvanı tanımır və sürücü-sərnişin münasibətlərinin tənzimlənməsində problemlər yaranır. O qeyd edir ki, əksər sirkətlər qiymətdə rəqabət aparsalar da, bu, sağlam rəqabət olmur.
Müsahibimiz həmçinin, taksi dayancaqlarının yerləri və prosesin gedişatı haqqında da danışıb:
“Mövcud taksi duracaqlarının pasportlaşdırılması prosesi fasiləsiz olaraq davam edir. Bakı Nəqliyyat Agentliyinin əməkdaşları gün ərzində paytaxtın müxtəlif ərazilərində bununla bağlı bir sıra müşahidə və təhlillər aparırlar. Həmin ərazidə nəqliyyat axınının vəziyyəti hesablanır. Digər amillər də nəzərə alınmaqla əgər həmin ərazidə taksi duracağı olmalıdırsa və əhalinin sıx toplaşdığı ərazidirsə, deməli artıq həmin ərazilərdə taksi duracaqlarının yeri müəyyənləşir və pasportlaşdırılır və taksi nişanı qoyulur. Ən son belə müşahidələr Qara Qarayev prospektində aparılıb. 10 yerdə taksi duracaqları müəyyənləşdirilib və nişanlanma işləri aparalacaq”.
M.Ağayev dayanacaqların yaradıldığı ərazilər və digər məsələlərdən də danışıb:
“Hazırda taksi dayanacaqları Dəmiryol vağzalının, Səməd Vurğun bağının ətrafında, Dəniz vağzalının qarşısında, “Park bulvar”ın önündə mövcuddur. Taksi duracaqları elə yerlərdə olmalıdır ki, ora insanlar daha çox gəlib-gedə bilsin. Biz çalışırıq ki, taksi dayanacaqları metrostansiyaların çıxışlarında olsun. Lakin elə stansiyalar var ki orda taksi duracaqlarının olması digər nəqliyyat vasitələrinin hərəkətinə maneə yaradır. Taksilərin rahat formada dayanıb sərnişin cəlb edə bilməsi, eyni zamanda digər nəqliyyat vasitələri ərazidən rahat formada getməsi üçün çalışırıq.
© Modern.az
Müştərilərin xəbərləri
BOKT "Caspian İnvest" Ulu Öndər Heydər Əliyevin 22-ci anım gününə həsr edilmiş ağacəkmə aksiyası keçirib
SON XƏBƏRLƏR
- 2 həftə sonra
- 2 gün sonra
- 8 saat əvvəl
-
-
14 saat əvvəl
Paşinyan Azərbaycanın Ermənistana tranzit qadağasını ləğv etməsini alqışlayıb
-
14 saat əvvəl
241 iş günü, 107 istirahət günü, 19 bayram - 2026-cı il üçün istehsalat təqvimi təsdiq edildi
-
15 saat əvvəl
Bank avtomobillərin, daşınar və daşınmaz əmlakların sığortası üzrə tenderlər elan edib
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
-
16 saat əvvəl
İndiyədək heyvandarlıq sığortası üzrə 3,2 milyon manat ödəniş həyata keçirilib
- 16 saat əvvəl
-
16 saat əvvəl
Nazir Rəşad Nəbiyev “Global Infrastructure Partners” şirkətinin rəhbərliyi ilə görüşüb
-
16 saat əvvəl
10 ayda Azərbaycana 23 ölkədən 44 tondan çox qızıl idxal edilib
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ümummilli Lider Heydər Əliyevin anım günüdür
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
"SOCAR Green" Böyük Britaniya şirkətilə müqavilə imzaladı
Nazir Rəşad Nəbiyev “Global Infrastructure Partners” şirkətinin rəhbərliyi ilə görüşüb
Ən çox oxunanlar
10 ayda Azərbaycana 23 ölkədən 44 tondan çox qızıl idxal edilib
Macarıstanın Azərbaycandan alacağı qazın həcmi məlum olub
“Azər-Türk Bank”ın rəhbərliyinə təyinat olub
Bakı Yaradıcı Həftəsi: Mədəniyyət və innovasiyanın yeni platforması
Türkiyə Mərkəzi Bankı faiz qərarını açıqlayıb
5 milyondan çox ziyan - Gömrük Komitəsinin vəzifəli şəxsləri və Hövsan Beynəlxalq Ticarət Limanının rəisi saxlanılıb
"Uğur hadisə deyil, prosesdir" - "Grand Agro" şirkətinin əməliyyatlar üzrə rəhbəri ilə MÜSAHİBƏ
Bakı-Hövsan Beynəlxalq Ticarət Dəniz Limanının rəisi həbs edilib













.jpg)


.jpg)


