Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

Dünyanın ən bahalı oyuncaq markası

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Dünyanın ən bahalı oyuncaq markası
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

"Lego"nun ulduzu parlamaqda davam edir.


"Marja" xəbər verir ki,  "Brend Finance"in araşdırmasına görə, 2016-ci ildə oyuncaq sektorunda "Lego" dünyanın ən bahalı brendi olub. "Lego" 2016-cı ildə "Disney"i də keçərək dünyanın ən güclü oyuncaq markası olmuşdu.

 

Danimarkanın oyuncaq markasının dəyəri 68 faiz artaraq hazırda 7,6 milyard dollara çatmış vəziyyətdədir.


 
 Hesabatda, "Lego"dan sonra "Bandai Namco" və "Fisher-Price"ın müvafiq olaraq 1 milyard dollar və 773 milyon dollarlıq dəyərlərlə ikinci və üçüncü yeri tutduqları qeyd edilir.


 
"Brand Finance" markaların dəyərlərinə görə siyahısını müəyyən edərkən yalnız dövriyyə və maliyyə nəticələrini deyil, eyni zamanda məhsul çeşidini, beynəlxalq inkişafını, iqtisadiyyata töhfəsini və ictimai nüfuzunu da nəzərə alır.

14.03.2017 09:46
Mobil-xeber-sonu-paylaş-düyməsinin altı-2_33

Müştərilərin xəbərləri

Mobil_manset_alt_4_22
Mobil Xəbər Lentinin aşağısı-4_23
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Sahil Babayev iclas keçirdi
Sahil Babayev iclas keçirdi
15.12.2025 14:09
Manşetin sağı-2_5
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18