Bakının ən bahalı reklam lövhəsi haradadır? - MÜSAHİBƏ

Azərbaycan Respublikası Dövlət Reklam Agentliyinin (ADRA) İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin müdir müavini Hüseyn Azəri müsahibəsində paytaxtda quraşdırılan reklam lövhələrinin qiymətindən və bu qiymətlərin hansı göstəricilərə görə təyin edilməsindən danışıb.
- Hüseyn bəy, Bakının ən bahalı reklam lövhəsi haradadır?
- Açıq məkanda reklamların qiyməti yerinə və ölçülərinə görə dəyişir. Təbii ki, ən bahalı reklam lövhələri paytaxtın mərkəzi küçələrində istehlakçıların çox keçdiyi ərazilərdədir. Bakı özü reklam yayımına görə 3 zonaya bölünür. Hər bir şəxs ADRA-nın rəsmi internet saytı adra.gov.az-a daxil olmaqla bu zonalar və qiymətlər barədə məlumat əldə edə bilər. Yaxın gələcəkdə açıq məkanda reklam yerləşdirmək istəyən istənilən şəxs agentliyin rəsmi internet saytına daxil olaraq, reklam yerləşdirmək istədiyi ərazini və reklamın ölçülərini qeyd etməklə kalkulyator vasitəsilə qiymətləri avtomatik əldə edə biləcək. Dövlət rüsumunu onlayn qaydada ödədikdən və lazımı sənədləri əldə etdikdən sonra reklamını yayımlayacaq.
- Qiymətlər nəyə əsasən müəyyənləşir?
- Açıq məkanda reklam yerləşdirilməsinə icazə verilməsi üçün dövlət rüsumu və yayım haqqı Prezident İlham Əliyevin 19 dekabr 2017-ci il tarixli Fərmanına əsasən tənzimlənir. Ümumilikdə reklamların qiyməti onların effektivlik dərəcələrinə görə müəyyənləşir. Qiymətlər tənzimlənərkən onun ölçüsü, yerləşmə yeri, nəqliyyatın intensivliyi, küçə və meydanların sıxlığı və digər amillərdən əlavə, reklam daşıyıcısının növü - yəni bolbord, rolap, prizmatron və ya başqa biri olması da nəzərə alınır. Paytaxtdan bölgələrə doğru istiqamətləndikcə, istehlakçıların sayı azaldıqca tətbiq olunan rüsumların məbləği də differensial əsasda hesablanır.
- Adətən şəhərdə elə reklam lövhəsi var ki, hansısa kampaniyadan bəhs edir və onun vaxtı bitmiş olur və s. Bu kimi vaxtı keçmiş reklam lövhələri ilə agentlik necə mübarizə aparır?
- Reklam verməkdə sahibkarın məqsədi hər hansı məhsul və ya kampaniya barədə istehlakçının diqqətini cəlb etməkdir. Bütün qanuni prosedurları icra etdikdən sonra onun istəyi iqtisadi fəaliyyətinin inkişafını həyata keçirməkdir. Yəqin ki, heç bir sahibkar istəməz ki, ödəniş etdikdən sonra onun üçün səmərə verməyən reklamı yayımlansın. Bu məsələlərdə bazar öz-özünü tənzimləyir. Əgər icazə 1 və ya 3 aylıq müddətə alınıbsa, sahibkarın həmin müddətdə reklamın məzmununu dəyişmək səlahiyyəti var.
- Əvvəlki illərlə müqayisədə hazırkı reklam bazarından razısınız?
- Mühitin vahid mənbədən tənzimlənməsi əsas yenilikdir. Reklamın rəsmiləşdirilməsi üçün sahibkarların müxtəlif deyil, yalnız bir qurumla əməkdaşlıq etməsi həm onların işini, həm də dövlətin nəzarətini asanlaşdırır. Estetik baxımdan yararsız, maneə və təhlükə doğuran yüzlərlə reklam qurğusu sökülür, azad rəqabət və dövlət dilinin qorunması prinsiplərinə uyğun gəlməyən məzmunların yayımlanması dayandırılır. Agentlik fəaliyyət göstərdiyi müddət ərzində ölkənin açıq məkandakı reklam bazarında şəffaf rəqabət mühitinin yaranmasına nail olmaqla bu sahədə ekosistemin inkişafını təmin edir.
- Ümumiyyətlə, reklam bazarının genişlənməsi üçün sizcə, hansı tədbirlər görülməlidir?
- Bütün dünyada olduğu kimi, ölkəmizdə də reklam bazarı yerli istehlak potensialı və azad rəqabət mühitindən asılıdır. Eyni zamanda, reklam özü də istehlak bazarını və rəqabət mühitini stimullaşdırır. Bu baxımdan əhaliyə mal və xidmətlər təklif edən şirkətlər innovativ reklam mühitində maraqlı olmalıdır. Rəqəmsal reklam qurğularının imkanları daha böyük olduğundan Agentlik bu seqmentin inkişaf etməsini dəstəkləyir.
YAPI KREDİDƏN 3 FAİZ ENDİRİMLƏ KREDİT!
© Axar
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri

“OBA” marketlər şəbəkəsinin İnsan Resurslarında beynəlxalq standartlara uyğun yeni mərhələ: SAP HR moduluna uğurlu keçid
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 6 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
FAB Şirkətlər Qrupu Orta Asiya bazarına böyük həcmli ixraca hazırlaşır
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az -
6 saat əvvəl
"FED-in müstəqilliyini itirməsi halında qızılın qiyməti 5000 dollara çata bilər"
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Mal-qaranın və keçi-qoyunların sayı ən aşağı həddə düşüb, ölkəyə ət idxalı 17,5 % artıb
- 7 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Qeyri-neft-qaz sektorun vergi daxilolmaları 690,4 milyon manat çox olub
-
7 saat əvvəl
"Rebuild Karabakh 2025"də sahibkarlar üçün ödənişsiz stend təklif olunur
- 7 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
Son Xəbərlər

“OBA” marketlər şəbəkəsinin İnsan Resurslarında beynəlxalq standartlara uyğun yeni mərhələ: SAP HR moduluna uğurlu keçid

“Zamex”dən vətəndaş şikayətləri artıb

Azərbaycanda külək turbinləri istehsal oluna bilər - Türkiyə şirkətlərilə görüş keçirilib, Azərbaycana dəvət olunublar

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Ən çox oxunanlar

“Azərşin” ləğv oluna bilər

"Maybo" şirkətinin xalis mənfəəti kəskin artıb

Yanğın hadisələri üzrə fermerlərə 29 min manat ödəniş edilib

AZCON-da yeni təyinat olub

Özəl bank dövlət bankının səhmdarları sırasına daxil olub

"Prime Cotton" 30 illik yubileyində pambıqçılar üçün ənənəvi “Açıq Tarla Günü”nü keçirdi

Batareya Saxlanc Sistemləri qurulur - Azərbaycanda deyil, bütövlükdə MDB-də ilk olacaq
