Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Starbucks üçün qəhvə çatdırılması xidməti artıq 1 milyard dollarlıq biznesə çevrilib

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Starbucks üçün qəhvə çatdırılması xidməti artıq 1 milyard dollarlıq biznesə çevrilib
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Starbucks çərşənbə günü bildirib ki, 2025-ci maliyyə ilində (30 sentyabrda başa çatan dövrdə) illik çatdırılma satışlarının məbləği 1 milyard dollar həddini keçib.

Şirkətin məlumatına görə, maliyyə ilinin dördüncü rübündə çatdırılma satışları ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə təxminən 30% artıb.

Reklam_3_11

Starbucks-ın çatdırılma xidmətindəki artım şirkətin ABŞ biznesindəki ümumi bərpa mərhələsi ilə üst-üstə düşür.

Starbucks təxminən on il əvvəl çatdırılma xidmətini sınaqdan keçirməyə başlamışdı, lakin digər restoran şəbəkələri ilə müqayisədə bu prosesi daha yavaş həyata keçirib. 2020-ci ildə Uber Eats, 2023-cü ildə DoorDash, keçən il isə Grubhub vasitəsilə çatdırılma xidməti ABŞ üzrə tam miqyasda istifadəyə verilib. Hazırda şirkətin ABŞ-da fəaliyyət göstərən filiallarının böyük əksəriyyəti çatdırılma təklif edir.

ABŞ istehlakçıları qəhvə çatdırılmasına Çin kimi bazarlardan daha yavaş uyğunlaşıb. Starbucks-ın öz vətən bazarında "drive-thru" (avtomobilinizdən düşmədən xidmət ala bildiyiniz bir sistem) və mobil sifariş imkanları təqdim edir.

Ümumilikdə restoran xərcləmələri artan qiymətlər fonunda azalsa da, yemək çatdırılması satışlarında ciddi geriləmə müşahidə olunmayıb. Endirimlər və kampaniylar, eləcə də alkoqol və ərzaq çatdırılması kimi yeni kateqoriyalara genişlənmə, üçüncü tərəf tətbiqləri (Uber Eats, DoorDash və s.) müştəriləri saxlamağa kömək edib.

30.10.2025 17:14

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Desktop_Manset_sag_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18