“Azercell Telekom” MMC-nin Müştəri Məmnuniyyəti Sistemi beynəlxalq qiymətləndirmədən keçib
Ölkənin aparıcı mobil operatorunun beynəlxalq ISO 10002:2018 sertifikatına uyğunluğu növbəti dəfə təsdiq edilib
(®) “Azercell Telekom” MMC Müştəri Xidmətləri sahəsində beynəlxalq standartlara uyğunluq üzrə resertifikasiya auditini uğurla bitirib. Lider mobil operator ISO 10002:2018 Keyfiyyətin İdarə Olunması /Müştəri Məmnuniyyəti /Müəssisələrdə Şikayətlərə Baxılmasına dair təlimatlar standartına uyğunluq üzrə növbəti dəfə sertifikatla təltif olunub. Keyfiyyət auditi “Büro Veritas Azeri” MMC tərəfindən aparılıb.
ISO (Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı) ümumdünya milli standartlar qurumları (ISO üzv qurumları) federasiyasıdır. ISO 10002:2018 beynəlxalq standart məhsul və xidmətlərlə əlaqəli şikayətlərin qurumlara daxil olması, onların nəzərə alınması, cavablandırılıb həll olunması prosesini qiymətləndirir. Həmçinin, şikayətlərə baxılması işinin daha effektiv şəkildə həyata keçirilməsi üzrə tələbləri müəyyən edir. Xatırladaq ki, “Azercell Telekom” ilk dəfə hələ 2011-ci ilin aprelində ISO 10002 Standartı üzrə uyğunluq sertifikatını əldə edib.
“Bağlantını asanlaşdırır, həyatı daha dolğun edirik” strateji məqsədinə sadiq qalaraq müasir texnologiyalar və biznes həllər vasitəsi ilə müştərilərinin həyat keyfiyyətini yüksəltməyi hədəfləyən Azercell hazırda öz abunəçilərinə çoxçeşidli servis kanallarıyla xidmət göstərir. Müştərilər Telefon Mərkəzi, Ön Masa Ofisləri və Azercell Eksklüzivləri, Onlayn Müştəri Xidmətləri, Azercell-in rəsmi Sosial Media Platformaları üzərindən öz suallarını, şikayət və təkliflərini bildirmək imkanına malikdirlər. Abunəçi sorğularının cavablandırılması istiqamətində “Azercell Telekom” MMC-nin təqdim etdiyi daha bir həll “Kabinetim” tətbiqidir. Azercell-in abunəçiləri bu tətbiq üzərindən Azərbaycan, rus və ingilis dillərində onlayn çat vasitəsilə müştəri xidmətlərinə müraciət edə, təqdim olunan müxtəlif xidmətlərə qoşula və sorğularına cavab ala bilir. Mobil operator müraciətlərə effektiv və səmərəli şəkildə baxılması, onların mümkün qədər tez həll edilməsi prinsiplərinə üstünlük verir, müştəri məmnuniyyətinin artırılmasını hədəfləyir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 14 d. əvvəl
- 21 d. əvvəl
-
-
38 d. əvvəl
Azərbaycan avtomobil parkının mövcud durumu, problemlər və həlli yolları müzakirə olunacaq
-
43 d. əvvəl
KİV: ABŞ nümayəndə heyəti “Tramp marşrutu”nun müzakirəsi üçün gələn həftə İrəvana gedəcək
- 58 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
Mərkəzi Bank, AzFina və PashaPay “Fintex Üfüqləri Forumu” keçirdi
-
1 saat əvvəl
Britaniya dondurulmuş Rusiya aktivlərindən əldə olunan 1 milyard dolları Ukraynaya ayırıb
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Məşhur YouTuber MrBeast öz telekommunikasiya şirkətini qurur
Son Xəbərlər

BYD, 2025-ci il üçün satış hədəfini aşağı saldı

Unibank beynəlxalq proqramlaşdırma yarışına dəstək verir

Azərbaycan avtomobil parkının mövcud durumu, problemlər və həlli yolları müzakirə olunacaq

Azərbaycan neftinin son qiyməti

“Qırmızı şənbə!” - “Baku Electronics”də 70%-dək ENDİRİM

Columba - çatdırılma xidməti üzrə etibarlı tərəfdaş!

Məşhur YouTuber MrBeast öz telekommunikasiya şirkətini qurur
Ən çox oxunanlar

Putindən Zelenskiyə Moskvada görüş dəvəti

Neft, OPEC+ toplantısı ərəfəsində ucuzlaşmaqda davam etdir

Anthropic-in dəyəri 183 milyard dollara çatıb

Tesla-nın Avropadakı satışları getdikcə azalır

Tramp yaxın günlərdə Putinlə telefonla danışacaq

Mərkəzi Bank yeni rəqəmsal platformalar istifadəyə verdi

Avqustda dövlət qurumlarını hədəfləyən iki saxta domen bloklanıb
